Onko tuo nyt sitten kallista jos vertaa -87 hintoihin, ei kai. Niin ja jottei tule sanomista, otin pankkilainaa ja itse maksoin Mara kirjoitti:On kyllä lievästi yliampuvaa toimintaa.![]()
Tosiaan luulisin, ettei voi olla pitkäikäinen ratkaisu moinen. Noilla tunneilla ja hinnoilla pitäisi saada muutakin vastinetta rahalle, kun luvan tehdä pitkää päivää heikohkolla palkalla..
Mitenhän mahtaa jatkokoulutusta vaatia tulevaisuudessa, yhdistelmäkorttilaisille varsinkin?

Paddington kirjoitti:No, kyllä se vielä muutetaan takasi tuoki laki, kun ei oo enää kaupoissa ruokaa ja ABC:llä naftaa.
Onhan se hyvä kun kuskeilta vaaditaan kunnon koulutus, mutta eiköhän tuo nyt oo jo vähä ylilyönti.
Ne vaan loppuu nuo kuskit kohta.

Ja just itse olin käynyt sen ajamassa ja peruuttelemassa , silloin otti muuten pannuun ja rajusti 

Erästäki miestä kehuttiin sielä että on ajanu tässä vaasan suunnalla paljo kuorma-autoa, että on varmasti sopiva. V*ttu se oli ajanu kuorma-autoa viimeksi 30 vuotta sitten jossain järvisuomen-rajalla. 
janite2 kirjoitti:Juu, kyllä alalla on kaikennäköstä vipeltäjää. Osa sellasia joille ei pitäs antaa edes polkupyörälläajolupaa.
Kullä tossa vuosien aikana on monenlaista viheltäjää tullu nähtyä...
Alalla kun palkkaus ja työajat on p*rseestä, niin ei sinne oikein ole "hyvää ainesta" tulossa... Ja viä tää, kun työkkärin listoilta siivotaa porukkaa pois, tunkemalla ne jonnekki logistiikka-alan kursseille. Siä on senverta sekalaista sakkia jotta huh-huh...
Parhaimpia tapauksia oli työhön tutustumassa...
Tyypin eka kysymys oli:
-Miten tästä saa rajottimen pois?
Käskin sen sitte kattella jotain muuta hommaa... Eli sen sankarin ura kesti siinä firmassa noin 20min...
Kuljetusalalle ei sais järjestää noita työllistämistukikursseja. Onhan siä paikkoja vapaana, ja työläisten kierto tossa jakopuolella on aika runsas... Muttaku laitetaan sellasia ressukoita kursseille, jokka ei oikeesti pärjää siellä tai niillä on asenne v*tuillaan... Ja muutenki, kun kuskin ammatti on vähä sellasta "jämähommaa", niin ei sinne oikein hyvää materiaalia saa...
Mutta nää on harvinaisuuksia...

Sjtv kirjoitti:Työkkärin perusteita mä ihmettelen ite kovasti noille koulutuksille. Mä en pääse niihin vaikka haluaisin kun en satu oleen pitkäaikaistyötön ja ilman mitään halua noihin hommiin. Sit sinne pistetään ne joille ei muuta keksitä ja joita ei se homma kiinnosta pätkääkään
Jasu kirjoitti:Pitäsköhän itte lähteä kyselemään ottasko joku ajelemaan isompaa autoa, lisenssi riittäs ainaski johonkin asti..?
Vaan eivät työkkäristä ole suostuneet mitään kuskihommia edes harkitsemaan, olen "ylikoulutettu" sellaisiin töihin, vaikka sattuisin haluni ilmaisemaan niihin. Ei käy, ei erotiikka-inssiä voi kuormurin ruoriin laittaa..!
, niin sitte puhelin siihe (ruikkaseen)tassuun ja soittamaan niihi firmoihin. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa